Müügitingimused
Müügitingimuste kehtivus
Müügitingimused kehtivad Siileda.ee
veebipoest ostja (edaspidi Ostja) ja ettevõtja Pihlakanurga OÜ (edaspidi Veebipood või Siileda.ee) vahel kaupade ja teenuste ostmisel.
Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad Siileda.ee veebipoest toodete ostmisel tekkivaid
õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad seadused ja õigusaktid.
Veebipood Siileda.ee jätab endale õiguse teha müügitingimustes muudatusi.
Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel Siileda.ee.
Hinnad
Hinnad on toodud eurodes. Veebipoes toodud hinnad ei sisalda käibemaksu.
Hinnad kehtivad tellimuse vormistamisest kuni vormistatud tellimuse
maksetähtaja aegumiseni (7 päeva pärast tellimuse vormistamist). Kui tellimus on esitatud
enne müügitingimuste või hindade muutmist, kohaldatakse Ostja ja Siileda.ee vahel tekkinud õigussuhetele tellimuse vormistamise ajal kehtinud tingimusi.
Tellimuse vormistamine
Standardtellimuse tegemiseks läbi Veebipoe tuleb lisada soovitud tooted
ostukorvi. Toodete ostukorvi lisamise järgselt üle kontrollida ostukorvi
lisatud tooted, kogused ja hinnad. Tellimuse vormistamiseks täita nõutud
andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis.
Tellimuse eest saab tasuda turvaliselt läbi järgnevate pangalinkide
kaudu: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Citadele, Pocopay.
NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi
kaupmehe juurde“.
Makseid vahendab Maksekeskus AS. Tasumine toimub väljaspool
Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga
turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Maksekeskus AS turvalises
keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele.
Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe
arvelduskontole.
Pihlakanurga OÜ on isikuandmete
vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed
volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.
Ostja soovidele vastavate ja personaliseeritud toodete tellimiseks saata
kiri siileda.ee/kontakt.
Müügilepingu jõustumine
Kauba müügilepinguga kohustub Veebipood Siileda.ee andma Ostjale üle tellitud Kaubad ning tegema
võimalikuks omandi ülemineku Ostjale, Ostja aga kohustub Veebipoele Siileda.ee-le tasuma
õigeaegselt Kauba eest esitatud arvel näidatud summa ja võtma Kauba vastu.
Tellimused, mille eest ei ole tasutud, annulleeritakse 7 päeva möödudes alates
tellimuse vormistamisest.
Müügileping jõustub alates Ostja poolt tasumisele kuuluva summa laekumisest
Veebipoe arvelduskontole.
Kohaletoimetamine
Kaupa on Ostjal võimalik kätte saada pakiautomaati (Omniva või DPD) üle Eesti
või tulles kaubale ise järgi, leppides kohtumise eelnevalt kokku kirjutades e-posti
aadressil siil.eda.kiri@gmail.com või helistades +372 56 917 103.
Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi
juures. Tellimused, mille maksumus ületab 50 € toimetame kohale tasuta.
Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul Ostja määratud sihtpunkti 3 nädala
jooksul alates müügilepingu jõustumist.
Veebipood Siileda.ee ei
vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on
logistikapartneritele üle antud õigeaegselt, kuid kohaletoimetamise viibimine
on tingitud asjaoludest, mida Veebipood Siileda.ee ei saanud mõjutada ega ette
näha.
Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul
põhjusel, teavitatakse sellest Ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse
tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) üldjuhul 1-2 tööpäeva jooksul.
Sõltuvalt makseviisist võib laekumine aega võtta kuni 7 tööpäeva.
Tellimusest taganemine
Pärast tellimuse kättesaamist on Ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust
taganeda 14 päeva jooksul. Taganemisõigus ei kohaldu, kui Ostjaks on
juriidiline isik.
14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul
viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks
viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.
Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses,
omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise
märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba
väärtuse vähenemisele.
Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus ning saata
see e-posti aadressile siil.eda.kiri@gmail.com hiljemalt 14 päeva jooksul
kauba kättesaamisest.
Kauba tagastamise kulud kannab Ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise
põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv toode ei vasta tellitule (nt
vale või defektiga toode).
Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul
või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba
vedajale.
Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel Ostjale viivitamata, kuid
mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest,
kõik Ostjalt lepingu alusel saadud tasud.
Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks
oleva asja tagasi saanud või kuni Ostja on esitanud tõendid, et on asja
tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
Kui Ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast
tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi,
ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda Ostjalt tagasi kaup,
kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba
turuhinna.
NB! Euroopa Liidu tarbijatele: vastavalt Artikkel 16(c) ja Euroopa parlamendi
direktiivile 2011/83/EU taganemisõigus ei kehti:
Toodetele, mis on valmistatud vastavalt Ostja soovidele ja on selgelt per-
sonaliseeritud;
Tootele, mis on valmistatud Ostja esitatud tingimuste kohaselt.
Seega jätab Veebipood Siileda.ee endale õiguse mitte võtta tagasi eritellimusel valmistatud tooteid.
Vääramatu jõud
Veebipood Siileda.ee ei
vastuta Ostjale tekitatud kahjude või kauba
kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Veebipood Siileda.ee ei saanud mõjutada
või ette näha.
Isikuandmete töötlemine
Ostja annab veebipoes andmeid sisestades ning vastava kinnitusega õiguse koguda
ja töödelda Ostja isikuandmeid ning edastada logistikapartnerile isikuandmeid
kauba kohaletoimetamiseks.
Ostjal on igal ajal õigus keelata oma isikuandmete kogumine ning kasutamine,
välja arvatud juhul, kui see on vajalik lepingust tuleneva nõude
sissenõudmiseks või kauba kohaletoimetamiseks.
Elektrooniliste isikuandmete kasutamine otsepostituseks toimub ainult siis, kui
Ostja on selle jaoks andnud eraldi nõusoleku.
Krüpteeritud andmeside pankadega ostude eest tasumisel tagab Ostja
personaalsete pangatunnuste turvalisuse ja neile puudub ka Veebipoel ligipääs.
Pretensioonide esitamise kord
Veebipood Siileda.ee
vastutab Ostjalele müüdud kauba lepingutingimustele mitte-vastavuse või
puuduste eest, mis ilmnevad 2 kuu jooksul, alates kauba üleandmisest Ostjale.
Ostjal on õigus nõuete mittevastavuse või puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt
2 kuu jooksul Veebipood Siileda.ee
poole esitades e-posti aadressile siil.eda.kiri@gmail.com pretensiooni, kus on
märgitud tellimuse esitaja nimi, kontakttelefon, tellimuse number ja toote
tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus. Esitada tuleb sealhulgas arve, mille alusel kauba ostu eest tasuti.
Kaubal puuduse ilmnemisel palume lõpetada kauba kasutamise.
Puudusega kauba asendamise lepivad Veebipood Siileda.ee ja Ostja omavahel
kokku. Asendamise kulud katab Veebipood Siileda.ee.
Veebipood Siileda.ee ei
vastuta Ostja süül tootel tekkinud puuduste eest, mis on tekkinud toote
mittenõuetekohase hoiustamise või mitte eesmärgipärase kasutamise tulemusena.
Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Ostjaga võetakse ühendust esimesel
võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates pretensiooni
kättesaamisest.
Ostjal on õigus nõuda Veebipoelt Siileda.ee ostuhinna alandamist või lepingu lõpetamist ja kauba eest raha tagasi nõuda, kui Veebipoel Siileda.ee-l ei ole võimalik
kaupa parandada või asendada, kauba parandamine või asendamine ebaõnnestub,
Veebipood Siileda.ee ei ole
kauba puudust mõistliku aja jooksul kõrvaldanud, Ostjale on tekitatud
põhjendamatuid ebamugavusi.
Tarbija õigus pöörduda tarbijakaebuste komisjoni poole
Kui Veebipood on keeldunud Ostja kaebust lahendamast või Ostja ei ole nõus
Veebipoe pakutud lahendusega ja leiab, et on rikutud tema õigusi või
kahjustatud tema huve, võib Ostja esitada kaebuse tarbijakaebuste komisjonile
Tarbijakaitseameti kaudu või kohtule.
Tarbija võib esitada kaebuse ise või esindaja kaudu. Tarbijakaitse komisjoni
andmed on toodud Tarbijakaitseameti
kodulehel, Euroopa Liidu liikmesriikides tekkivate probleemide lahendamiseks pöörduda Euroopa
Liidu tarbijate Nõustamiskeskusse.